skip to Main Content
Brend Menadzment
Brend Menadzment

Brend menadžment

Brend označava kompleksni intelektualno emotivni doživljaj koji proizvod, marka, usluga i njegova osmišljena ličnost kreiraju. Brend menadžment počinje autentičnošću, suštinskim vrednostima, svrhom, misijom, vizijom, karakterom, predviđanjem fizičkih i emotivnih potreba. Nudi ekskluzivno upoznavanje, moć identifikacije, originalan jezik i personalizaciju koja omogućava inovativnost i stabilnost.

Brending podrazumeva strateški razvoj i upravljanje kroz jedinstven identitet. Upravljanje definisanom strategijom uključuje artikulaciju osobina, imena, simbola i reči koje ilustruju ličnost brenda. Bavi se definisanjem, razvojem obećanja, poslovnim razvojem, pozicioniranjem, plasiranjem i održavanjem. Razlikuje proizvode, doprinosi kvalitetu, upravlja materijalnim i nematerijalnim sredstvima i osigurava konkurentsku prednost. Vizuelnim elementima, fotografijama, grafičkim dizajnom, audio-video produkcijom, logotipima i sveukupnim identitetom uz dosledno korišćenje adekvatnih alatki stvara emotivnu uključenost kao ključni faktor identifikacije i navođenja na odluku o kupovini. Emotivna veza postiže se prezentovanjem specifičnih vrednostima koje se implementiraju u jedinstveni prodajni predlog.

Kanalima tradicionalnog i digitalnog internet marketinga, odnosa s javnošću, implicitno ili eksplicitno, efikasan menadžment promoviše pozitivnu sliku, pokreće inicijative, prilagođava nove proizvode i pozicionira brend na tržištu. Oslanjajući se na konsolidaciju budžeta i snaga, strateško upravljanje određenom platformom kreira koncepte koji realizuju željene rezultate.

Svaki zaposleni u kompaniji ili organizaciji predstavlja ambasadora, a njegovo unutrašnje prihvatanje i usvajanje od suštinskog je značaja za održavanje brenda. Neophodno je da komunikacija celokupnog asortimana posla bude usklađena identičnom porukom, uz sticanje sposobnosti da se proizvod ili usluga adekvatno predstavi i u nepredviđenim interakcijama.

Idejni potencijal i dovitljivost naših stručnjaka čini recipijenta aktivnim i izgrađuje dugoročni korporativni imidž. Razumevanje, jasan izraz, atraktivnost i pamćenje kreativne poruke mera su efikasnosti kojom ideju prenosimo. Razlika između uspeha i neuspeha upravljanja brendom zavisi od inovativnih, kreativnih poslovnih rešenja.
INTERAKTIV je čuven po specijalizovanoj metodologiji ’’Brand BOOM’’, pogodnom za male i srednje brendove koji raspolažu sa ograničenim budžetima, pomažući domaćim preduzetnicima da se plasiraju na inostrano tržište.

Ukoliko želite stabilno izgrađen identitet svog postojećeg ili novonastalog brenda, autentično prepoznatljivog na lokalnom tržištu ili šire, kao i postizanje konkurentske prednosti, kontaktirajte nas i zakažite sastanak sa našim ekspertima.

Back To Top