PR i Media konsalting
Kroz odnose s javnošću bavimo se usmeravanjem imidža kompanije, organizacije, podizanjem svesti javnosti o proizvodu ili usluzi. Kreiranjem priče za unapređenje agenda, zaštitu, izgradnju reputacije putem medija, društvenih mreža i komunikacije. Razvijanjem strateškog planiranja, praćenjem globalnih trendova, analiziranjem podataka (ponašanje definisane ciljne grupe), prezentacijama obraćanja i upravljanja rizikom. Uspešni odnosi s javnošću uključuju posrednike u komunikaciji s auditorijumom, zaposlene, analitičare, portparole industrije, elektronske i štampane medije. Poruke prevodi u pozitivne priče, negativne vesti formuliše u pozitivne odgovore, kontroliše uticaj i stvara ugled.
Stručni saveti, preporuke i mišljenja usmeravaju raznovrsne kanale za upravljanje procesima, veštinu i sposobnost kreiranja stvarnih odnosa i medijske pokrivenosti. Percepcijom brenda i prezentacijom proizvoda i usluga opštoj javnosti, ostvaruju se postavljena obećanja, održavaju vrednosti i stiče željena reputacija. Upravljanje ugledom putem komunikacije i izgradnje stabilnih odnosa, ostvaruje konkurentsku prednost, navodi na donošenje odluka o saradnji ili kupovini.
Informacije za lansiranje, saopštenja za javnost, govori, pisani materijali, konferencije za novinare, upravljanje i organizacija događaja, poslovna korespondencija, priprema i realizacija intervjua, razvoj web sajtova, tradicionalni marketing i digitalni marketing, održavanje kvalitetnog odnosa zarad pokretanja željenih publikacija. Kreiranje autentičnog sadržaja, prezentacija jedinstvenosti, adekvatan odabir kanala, dosledno sprovođenje plasmana, pozicioniranje, kolektivno ponašanje, očekivana povratna sprega – feedback, stvara interes i pokreće razgovor zainteresovanih strana u cilju razvoja stvarnih, održivih odnosa.
Našim konsaltingom usmeravamo vas da otkrijete i definišete cilj i predviđenu sliku potencijalnih kupaca, poznavanje ponašanja i preferencija klijenata, tehnologiju, pravila društvenih mreža i evaluaciju. Veštine i znanja povezivanja ljudi i organizacija, umrežavanja, pristupa novostima, odgovora na negativna mišljenja, podizanja svesti i kredibiliteta dovodi do stvaranja javnog interesa ili prodaje. Maštovite ideje, neodoljive priče, energija i povećenost naših stručnjaka, poznavanje marketinških alatki, sociologije i psihologije, pronalazi specifičnu nit između pošiljaoca poruke i recipijenta, uspešno kreirajući savremeni pristup pozitivnog javnog imidža.
Pogledajte koje smo projekte našim konsultacijama u oblasti odnosa s javnošću unapredili
Ukoliko želite da stručnim savetima, preporukama i mišljenjima steknete autentični, pozitivni imidž, negativno formulišete u pozitivno, ostvarite stvarne, održive odnose, neodoljivo zainteresujete medijsku javnost, pozicionirate kompaniju ili organizaciju i steknete konkurentsku prednost, kontaktirajte nas i zakažite sastanak sa našim ekspertima