SEO: Kako smo klijenta rangirali na Google-u za 15 ključnih reči pre puštanja sajta u javnost?
Jako tendenciozan naslov. Međutim, stvarno je tako.
Ovo je svakodnevna tema koju obrađuje mnoštvo kompanija, klijenata, agencija, freelancer-a…
Svima nam je poznato to pitanje “Kako da budem prvi na Google-u”?
Neko priča da je to magija, neko priča da je to lako.
Međutim kao i uvek u životu, suština je negde u sredini, poenta je biti pragmatičan.
Znati oceniti situaciju i kompleksnost posla u odnosu na niz parametara koje ćemo obraditi u nastavku.
Potrudićemo se da sve opišemo jednostavno, razumljivo za običan (ne-akademski) um.
Klijent Hair4You koji se na regionalnom tržištu dugo godina bavi rešavanjem problema ćelavosti i opadanja kosa nudeći svoje inovativne usluge angažovao nas je () da pored rebrandinga, web dizajna, internet marketinga uradimo i SEO optimizaciju.
Naš posao se uvek zasniva na tome da sve uradimo maksimalno precizno i jako temeljno:
- Analiza konkurencije;
- Analiza ključnih reči;
- Generalna SEO strategija;
- Konceptualizacija Web sajta u odnosu na SEO strategiju;
- SEO strategija sa svaku stranu (ključne reči i hyperlinkovanje);
- Analiza ljudske logike ( Da li je SEO strategija logična, i deluje spontano, prirodno);
- Primena strategije i pisanje tekstova;
- SEO strategija za sve društvene mreže i povezivanje sa Web sajtom (Kako bi nas Google bolje rangirao)
Analiza konkurencije
U poslovnom smislu, konkurencija i nije baš bila velika (svega nekolicina firma u regionu se bavi rešavanjem ovih problema), ali u SEO smislu, konkurencija je bila ogromna, jer ovu temu obrađuju mnogi sajtovi, portali, mediji, blogovi…
Tako da smo analizu podelili u te dve oblasti, i strategiju smo podelili na ove dve oblasti.
Analiza ključnih reči
Na isti način smo kategorizovali i ključne reči da bi postigli taj dvojaki cilj.
Ključne reči koje su direktno i usko povezane sa uslugama klijenta i konkurentnih kompanija (konkretna oblast, konkretne usluge), kao i ključne reči koje su društvenog karaktera (tipa ćelavost, opadanje kose, konkretna bolest opadanja kose itd.)
Upravo radeći prema ovoj dvojakoj strategiji smo postigli pravi CILJ, a to da je na koji god način ljudska logika u pretraživanju funkcioniše, mi budemo na prvoj strani.